»Naletel sem na nekatera dela, ki govorijo o posebni temi. Umeščena so na začetek razstave. Prva dvorana bi lahko imela naslov Kdo je Banksy?, saj so tam fotografije z umetnikom v akciji. Tam so podobe, na katerih so predstavljene njegove vizualne korenine, morda so to protesti v Franciji maja 1968.«
»Kdor poskuša ulično umetnost komercializirati, ne da bi pred tem poskušal v dobri veri poiskati njenega avtorja in pridobiti dovoljenja za uporabo, to počne na lastno tveganje in odgovornost.«
»Verjela sem, da so ravnali v dobri veri, da so me v resnici iskali, kot smo lahko prebrali v časopisih. Ampak očitno to ni bilo res, ker se ni nikoli nihče poskušal sestati z mano.«
»Vendar pri ohranjanju teh poslikav zame sploh ne gre za Banksyja. Prebivalci New Orleansa so letos zaradi pandemije izgubili veliko in ta javna umetniška dela so za mnoge vir tolažbe in veselja.«
»Res je nenavadno. Zadnjih štiri ali pet njegovih del se je navezovalo na covid ali pa na politična vprašanja. Tole je veliko lahkotnejša domislica, trenutni utrinek.«